×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 26 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همستر کامبت لیست شد/ صرافی‌های خرید و فروش همستر

همستر کامبت امروز، ۵ مهر ۱۴۰۳ در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شد. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان و ایران، می‌خواهند خرید و فروش این توکن را آغاز کنند. اگر شما هم منتظر لیست شدن همستر هستید، ضروری است به چند نکته توجه کنید.

برای انتقال همستر تون بخرید

به گزارش پرتونیوز، برای انجام تراکنش در شبکه تون، باید از ارز دیجیتال تون (TON) برای پرداخت کارمزد استفاده کنید. برای انتقال توکن همستر نیز باید مقدار تون داشته باشید تا از آن برای انتقال همستر به تون‌کیپر استفاده کنید.

پس از آن نیز اگر مایل بودید توکن همستر خود را به صرافی منتقل کنید نیاز به تون دارید. همچنین برای پرداخت کارمزد نقد کردن همستر باید از تون استفاده کنید. در نتیجه قبل از شروع معاملات مقداری تون تهیه کنید تا در هنگام انجام معاملات دچار مشکل نشوید.

نگران شلوغی شبکه تون نباشید

تجربه‌های قبلی مانند توکن داگز و نات‌کوین نشان می‌دهد زمانی که بازار معامله این توکن‌ها شروع به کار می‌کند، شبکه تون (TON) با شلوغی بی‌سابقه‌ای مواجه می‌شود. این شلوغی باعث کندی بسیار زیاد انجام معاملات و حتی شاید توقف موقت معاملات شود اما نباید نگران باشید.

حدیث خسروی کارشناس ارزهای دیجیتال توصیه می‌کند در صورتی که با پیام‌هایی مبنی بر کندی یا ناپایداری شبکه مواجه شدید، معاملات خود را به زمان دیگری موکول کنید. چون گاهی ممکن است به علت ناپایداری تراکنش کاملا انجام نشود و برگشت تراکنش، نیازمند صرف زمان باشد. همچنین ممکن است تراکنش مشمول بازیابی شود. در هر صورت دارایی در دسترس کاربر نیست و فرایندهای بازیابی زمان‌بر است.

هیجان را برای همستر کنار بگذارید

هیجان در این بازار همیشه بالا است. ساعات اولیه باز شدن معاملات نیاز این هیجان به اوج خود می‌رسد و ممکن است تا چند روز ادامه پیدا کند اما سعی کنید از نوسانات زیاد هیجان‌زده نشوید.

خسروی در همین رابطه توصیه می‌کند در این شرایط با دقت بیشتری وارد بازار شوید و تحت تاثیر اخبار، سرمایه خود را به خطر نیندازید. در شرایط نوسانی ممکن است ارزش توکن‌ها از روز عرضه پایین‌تر بیاید، چنین نوساناتی طبیعی است.

شلوغی شبکه بانکی و مراکز تماس طبیعی است

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، با باز شدن معاملات، حجم زیادی از درخواست روانه بازار می‌شود. در این شرایط، علاوه بر ازدحام شبکه تون، صرافی‌ها نیز با ترافیکی بیش از حد نرمال روبه‌رو خواهند شد.

عده‌ای از کاربران برای اولین بار ثبت‌نام می‌کنند و ممکن است سوالات زیادی در مورد استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن داشته باشند. این اتفاق باعث شلوغی صف تماس و چت آنلاین پشتیبانی صرافی‌ها می‌شود.

از سویی دیگر ترافیک بالایی در واریز و برداشت از حساب‌های بانکی ایجاد می‌شود که در پی آن ترافیک بالایی از پیامک، ایمیل و مانند این‌ها به وجود می‌آید. دقت کنید در این شرایط، اختلال از سمت سرویس‌دهنده اینترنت، پیامک و بانک ناگریز است. اما باید چه کرد؟

در این موقعیت توصیه می‌کنیم اگر چند بار با یک خطا مواجه شدید، به جای آن که چند بار آن اقدام را تکرار کنید، کار خود را به زمان‌ خلوت‌تری موکول کنید.

خسروی تاکید می‌کند بسیاری از این خطاها در کنترل و اختیار پلتفرم نیست. مثلا اگر در درگاه‌ پرداخت با خطای پرداخت مواجه شدید، این مسئله مستلزم بررسی توسط سرویس‌دهنده پرداخت و تعیین تکلیف نوع تراکنش است که ممکن است تا ۲۰ دقیقه زمان ببرد. در این شرایط مراجعه به پشتیبانی و تلاش برای پرداخت مجدد، کمکی به شما نمی‌کند.

شما با یک بازی طرف هستید

بازی‌های کلیکی یا Tap to Earn مانند همستر کامبت، تپ سواپ و بلوم در درجه اول، عنوان «بازی» را یدک می‌کشند. کاربر در این بازی‌ها با کلیک کردن روی صفحه، خریدن کارت‌ها و طی کردن مراحل، سعی می‌کند به پیش برود.

این به آن معنا نیست که این بازی‌ها با انگیزه‌های اقتصادی و مالی طراحی نشده‌اند اما باید بدانید همستر کامبت قبل از اینکه وسیله‌ای برای درآمدزایی باشد، یک بازی است، پس سعی کنید از آن لذت ببرید.

فهرست صرافی‌های خرید و فروش همستر

اصلی‌ترین صرافی‌های بین‌المللی که قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ امروز معاملات توکن همستر کامبت را شروع کنند عبارت‌اند از:

بایننس
OKX
کوکوین
بای بیت
بیت گت
Gate.io

وجه اشتراک تمام این صرافی‌های بین‌المللی این است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند و امکان احراز هویت و شروع فعالیت در آنها برای کاربران داخل کشور وجود ندارد.

بنابراین کاربران باید به دنبال صرافی های داخلی ارز دیجیتال داخلی باشند تا بتوانند همستر خود را بفروشند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.